Annavagnia: het verraad van Yuan

Moderator: [Jingdao] Guanchang

User avatar
Raz
The Mikado, as played on catgut strings
Posts: 4263
Joined: Tue Sep 24, 2013 5:00 pm

Re: Annavagnia

Post by Raz »

Mordechai B.E. wrote:» Tue Oct 30, 2012 11:29 pm

De geest van Mordechai ijsbeerde heen en weer door het kerkje terwijl hij wachtte op de magister. Toen die eenmaal binnenkwam schrok Mordechai van zijn slechte staat.

"Ja Miguel, ik ben het. Maar ben jij het nog wel? Ik mis de trouw vriend van het Huis Erasmus, die de kwalijke elementen binnen zijn eigen familie niet toestond tegen de Goden zelf ten strijde te trekken. Mijn zoon is door jouw neef gevangengenomen in het zuiden, mijn schoondochter en kleindochter gegijzeld in het Keizerlijk Paleis. En wat doe jij? Je laat je dagelijks vergiftigen door die neef zodat hij zijn gang kan gaan."

Hierop zuchtte de voormalige groothertog diep en keek de magister aan met een bedroefde blik.

"Indien je loyaal was aan je neef zal ik je dat vanwege onze vriendschap vergeven. Maar laat Yuan de Goden niet langer tarten, we zullen allemaal gestrafd worden! Zelfs de dood zal geen bescherming bieden tegen het onheil dat de Goden over ons heen zullen storten."


De voormalige groothertog kijkt schichtig om zich heen.

"En er is nog iets..."

Mordechai kijkt nog eens om zich heen en schrikt van het geluid van een raaf die tegen de kerkvensters opvliegt.

"Maar dat kan ik nu niet zeggen."

User avatar
Raz
The Mikado, as played on catgut strings
Posts: 4263
Joined: Tue Sep 24, 2013 5:00 pm

Re: Annavagnia

Post by Raz »

Jonas wrote:» Tue Oct 30, 2012 11:39 pm

Miguels ogen gaan wijd open. Vergiftigd? Het Hemels Licht dat gevangen genomen werd en Zijn dochter die gegijzeld is? Door Yuan dan nog wel?
Beetje bij beetje keren bepaalde nieuwsflarden terug in de gedachten van Miguel.

"Mordechai," zegt hij met veel moeite en al happend naar adem, "Wees gerust. Eenmaal ik in staat ben om te reizen... zal ik dit oplossen. Niemand gaat in tegen de goddelijke wil zolang ik over de Kerk waak!"

User avatar
Raz
The Mikado, as played on catgut strings
Posts: 4263
Joined: Tue Sep 24, 2013 5:00 pm

Re: Annavagnia

Post by Raz »

Jack wrote:» Wed Oct 31, 2012 12:44 am

Een eenvoudige Aragonese boer vraagt zich na het horen van dit bericht af of Miguel niet te veel hallicunerende paddestoelen heeft verorbert.

User avatar
Raz
The Mikado, as played on catgut strings
Posts: 4263
Joined: Tue Sep 24, 2013 5:00 pm

Re: Annavagnia

Post by Raz »

Jonas wrote:» Fri Nov 02, 2012 7:21 pm

Miguel kijkt even boos in de richting van de boer, staat daarna op eigen kracht op en wankelt in de richting van de deur.
Hij weet wat hem te doen staat... (behalve minderen met de paddenstoelen, dan)
Einde

Takano Myksos
Posts: 655
Joined: Tue Aug 18, 2015 4:06 pm

Re: Annavagnia: het verraad van Yuan

Post by Takano Myksos »

Huzzah!

Goed om deze terug te zien. Het zijn interessante verhalen en zijn uitstekende informatiebronnen ter aanvulling van de 'Verborgen Geschiedenis van de Keizerlijke Bloedlijn van het Jingdaoese Keizerrijk'. :yay:
Takano Myksos
Minister of Truth of the Jingdaoese Empire


Jonas

User avatar
Raz
The Mikado, as played on catgut strings
Posts: 4263
Joined: Tue Sep 24, 2013 5:00 pm

Re: Annavagnia: het verraad van Yuan

Post by Raz »

Dat klinkt als iets dat niet zou misstaan op de esoterische afdeling van de Slegte... =p

Takano Myksos
Posts: 655
Joined: Tue Aug 18, 2015 4:06 pm

Re: Annavagnia: het verraad van Yuan

Post by Takano Myksos »

Eerste pennenstreken alhier beschikbaar. :wink:
Takano Myksos
Minister of Truth of the Jingdaoese Empire


Jonas

Takano Myksos
Posts: 655
Joined: Tue Aug 18, 2015 4:06 pm

Re: Annavagnia: het verraad van Yuan

Post by Takano Myksos »

Al blijkt voormalig Hofmeester Tang van de ouderdom vergeten te zijn dat het niet de Goburin Keizer was die de Anticaanse Eilanden had opgegeven, maar de Yuandi Keizer (dus zijn vader). Zal in de toekomst aangepast worden. :tegong:
Takano Myksos
Minister of Truth of the Jingdaoese Empire


Jonas

Post Reply

Return to “Fourth Academy of Pentapolis”