Organisatie verkiezingen

Vergaderingen worden gehouden in de Plenaire Zaal.

Moderators: (Batavia) Kabinet, (Batavia) Koning

Post Reply
Benjamin Cambernon

Organisatie verkiezingen

Post by Benjamin Cambernon » Fri Sep 06, 2019 7:57 am

Geacht Lagerhuis,

Het is de hoogste tijd voor nieuwe verkiezingen. De kieswet is nog in stemming, maar wellicht kunnen we wel alvast nadenken over nieuwe verkiezingen.

De stappen te nemen zijn:
1. Aanstellen kiesraad
2. Vaststellen tijdpad
3. Lagerhuis ontbinden en campagne gaan voeren.
A character of Gustaaf Vermeylen

Joseph B. Windsor
Protector of the Monarchy

Re: Organisatie verkiezingen

Post by Joseph B. Windsor » Sat Sep 14, 2019 2:53 pm

Aangezien we reeds over tijd zijn, lijkt het me tijd hier werk van te maken. Ik spreek alvast mijn hoop uit dat de volgende legislatuur één wordt waarin het gehele volk wederom vertegenwoordigt wordt, waarna een herstel kan plaatsvinden. De huidige situatie is voor niemand goed, en al zeker niet voor het Rijk.
Joseph Bartholomeus des Vinandy-Windsor
Voorzitter van de Ultraroyalisten
Lagerhuislid namens de Ultraroyalisten

Joseph B. Windsor

Post by Joseph B. Windsor » Sun Sep 22, 2019 4:25 pm

Het stilzwijgen van onze geliefde vorst omtrent de verkiezingen, het uitroepen van een noodtoestand en daaropvolgende stilzwijgen verontrust mij en mijn partij. Ik vrees wederom voor onrusten indien onze monarch niet snel duidelijkheid schept.

Benjamin Cambernon

Post by Benjamin Cambernon » Mon Sep 23, 2019 8:34 pm

Waarde heer Windsor,

Als waar aasgier komt u hier mopperen over de noodtoestand en dat het tijd is voor verkiezingen, precies nadat onze minister-president tragisch ons is ontvallen. Denkt dat wij van de Conservatieve Monarchistische Partij onder de indruk zijn van uw plotselinge betrokkenheid met ons koninkrijk? Moeten wij echt denken dat u nu ineens wel actief gaat inzetten voor het koninkrijk, zonder bij het minste of geringste artikelen te kapen? Of uw kinderachtige koppigheid de Batawiki niet meer online te zetten?

Als u echt het beste voor heeft voor ons koninkrijk, zet dan de Batawiki weer online. Als u echt het vertrouwen van onze koning weer wilt terugwinnen, doe dan wat culturele ontwikkeling voor de heerlijkheden die u zijn toegekend. Als u echt wilt dat Batavië tot een glorieus koninkrijk herstellen, herstel u de gekaapte artikelen.

Zachter kan ik het niet zeggen. Het zal wel weer te direct, te arrogant en te onbehouwen zijn. Dit project Batavië is mij te dierbaar als het vertrouwen in een gezamenlijk doel en samenwerking ontbreekt.
A character of Gustaaf Vermeylen

Joseph B. Windsor

Post by Joseph B. Windsor » Sun Oct 13, 2019 5:37 pm

Ik heb niet de 'koning' zijn goedkeuring nodig. Batavië is evenzeer mijn project als het uwe, beste Guus. Aangezien je je in het verleden al meer dan genoeg onbetrouwbaar en arrogant hebt getoond, ben ik niet onder de indruk van je preek.

Als je daadwerkelijk brokken wou lijmen, zoals je elders beweert, dan had je bovenstaand bericht alvast niet geschreven. Het bevestigt mijn vermoeden dat het beter is om een drukkingsmiddel achter de deur te houden, aangezien dat blijkbaar de enige manier is waarop dat je nog geneigd bent je macht te willen delen.

Je moet niet boos zijn als ik mij tot deze manier van werken verlaag. Des te meer omdat jijzelf me hiertoe gedwongen hebt. Je houding na de vorige verkiezingen toonde mooi aan dat je de touwtjes in handen wou houden en geen echte inspraak duldt in het project. Je noodtoestand is van hetzelfde.

Ik steek mijn energie in projecten waar ik eveneens inspraak heb en niet - omwille van een verkiezing - volledig wordt uitgesloten. Dit is iets waar jij evenzeer schuld aan hebt en toont je manier van werken en denken aan. Het vertrouwen is alleszins laag en je zult meer moeten doen dan holle woorden en beloften uitkramen.

Post Reply

Return to “Plenaire Zaal”