Een ontmoeting in Pentyre

Sgwâr Canolog

Moderator: Verion

Post Reply
User avatar
Verion
Ayn Rand's toyboy
Posts: 6199
Joined: Mon Oct 22, 2012 5:07 pm

Een ontmoeting in Pentyre

Post by Verion »

Enkele hooggeplaatste Calbionezen zaten samen met Koning Jack aan tafel. 'Majesteit' zei een van hen, een kale, gespierde man 'we pikken het niet langer, die zuidbataafse hoer zit ons al weer dwars. nu probeert ze weer te voorkomen dat wij de Natopiërs een lesje leren.'

Jack knikte 'we hebben inderdaad veel last van haar. Het is een kreng, we willen meer inspraak en we krijgen het niet. Het lijkt wel of we een gouden kooi om ons heen hebben zitten.'

'Gouden kooi? Zeg maar liever ijzer, en potdicht. We kunnen hier amper ademhalen.'

'De bevolking wil dit niet, majesteit. U weet dit. Heeft u niet gezworen de bevolking van Calbion te vertegenwoordigen op een juiste manier? U weet dat wat u nu doet, achter Sisera aanlopen, niet juist is!'

'Mijn waarde heer generaal, ik loop zeker niet achter Sisera aan, ik durf zelfs met trots te zeggen dat ik haar grootste criticus ben in het gehele parlement. Laatst waren die kruipers van die Windsor weer bezig. Die nieuwe van Gebar is al geen haar beter. Kontlikkers zijn het. Bah!'

'Een waar woord majesteit' Commandant Nelson nam het woord 'we weten dat u een goede man bent, u heeft altijd voor ons en onze zaak gestaan'

'Kom nou, William, noem jij me majesteit? Je bent nota bene mijn oudste vriend!' riep Jack uit.

William grijnse schaapachtig 'Dank je Jack, het is een eer je vriend te zijn. Maar als je het mij vraagt is er maar een oplossing hier...'

'En wat is dat William?' Vroeg Jack, hoewel hij het antwoord al wel wist, hij leunde naar voren toen William Nelson het woord dat al zolang boven de tafel had gehangen uitsprak.

'Onafhankelijkheid'
1.Titus Morvayne, Prefect of Shirekeep, Count of the Skyla Islands
2.Eki Aholibamah Verion, Queen in the North
3. Ludovic Verion, Lord of Blackstone and Governor-General of the Iron Company
4. Jeremy Harwinsson Archer, super sleuth

Post Reply

Return to “Central Square”